Deelnemersbijdrage algemeen
Deelnemersbijdrage
Een stichting kent geen leden, maar deelnemers. Vandaar dat we niet spreken van contributie, maar van deelnemersbijdrage.
Om deel te nemen aan één of meerdere activiteiten van De Zevensprong wordt per activiteit een deelnemersbijdrage berekend. Hiervan kan de hoogte van de deelnemersbijdrage verschillen, omdat bijvoorbeeld kosten gemaakt moeten worden voor de huur van de ruimte, speciale materialen en gespecialiseerde vakkrachten.
Incasso
Betalingen lopen bij voorkeur via automatische incasso, maar kan desgewenst via een factuur. De deelnemersbijdrage wordt elk jaar vastgesteld door het bestuur, waarbij het jaarbedrag in twee helften wordt opgedeeld. In februari en oktober van elk kalenderjaar wordt de deelnemersbijdrage bij de deelnemers geïncasseerd (of gefactureerd).
Start en einde
De deelnemersbijdrage gaat in vanaf het moment van inschrijven. Uitschrijven kan uitsluitend per einde van een halfjaar, dus alleen per 30 juni of 31 december. Wordt eerder gestopt met deelname aan een activiteit, dan blijft de deelnemersbijdrage dus nog verschuldigd tot het einde van het halfjaar.
Verhinderd?
Ben je een keer verhinderd dan blijft de volledige deelnemersbijdrage van kracht. Indien je voor langere tijd verhinderd bent is tijdelijke stopzetting bespreekbaar. Neem hiervoor contact op met Frans Snaar, via 06 1297 224 of franssnaar@outlook.com.
Consumpties
De consumpties tijdens de activiteit komen voor rekening van de deelnemers (tenzij anders vermeld bij de activiteit). Het is dus raadzaam iets van zakgeld mee te nemen / geven.