03-10-2018 Donatie Piet van Dijk

Piet van Dijk had een zeer speciale band met mensen met een beperking en vandaaruit ook met De Zevensprong. Op de achtergrond zorgde Piet voor van alles en nog wat om het de deelnemers naar de zin te maken. Hij trad niet zo vaak op de voorgrond, maar genoot zichtbaar, met een brede lach op het gelaat, als men hem aansprak en bedankte.

Zelfs ten tijde van z’n ziekbed kon hij z’n verbondenheid met De Zevensprong niet loslaten. Hij bedacht toen het plan om tijdens de rouwplechtigheid geen bloemen te willen ontvangen, maar een donatie voor De Zevensprong.

Donderdag 3 oktober hebben Piet’s echtgenote Dea en de kinderen op de soosavond in het clubhuis het bedrag bekend gemaakt dat vanuit Piet’s idee is bijeengebracht. Een prachtig resultaat, waar wij heel blij mee zijn.

Dank je wel Piet.

26-04-2018 Koninklijke onderscheiding Paul van der Nieuwendijk

Op 26 april 2018 ontving Paul van der Nieuwendijk een koninklijke onderscheiding in de Theater Hangaar in Katwijk. Al 32 jaar zet Paul zich iedere woensdagavond in om een groep van gemiddeld 10 personen met een verstandelijke beperking paardrijles te geven. Dit moest natuurlijk wel gevierd worden bij manege Bakker in Noordwijkerhout, waar de les altijd plaats vindt. Stichting de Zevensprong uit Lisse zorgde woensdagavond voor een lekker gebakje met wat te drinken. Alle deelnemers waren het er over eens dat Paul nog lang moet doorgaan met lesgeven.