Copyright 2017 by Stichting De Zevensprong    All Rights reserved    E-Mail: webmasterzevensprong@ziggo.nl

Vaartocht 20 september 2014
Zaterdagmorgen 20 september kwam iedereen weer vol verwachting naar de boot in Lisse. Het was erg mistig, maar iedereen was op tijd: 9.30 uur aan boord, 10.00 uur gingen de trossen los richting de Kaag.

Bij de Kaag aangekomen brak de zon door en Jeffry draaide volop Hollandse muziek, dus zat de stemming er al snel in. De dag werd steeds mooier, al snel kwamen de korte broeken te voorschijn en door de zon was het lekker genieten op het bovendek. Via de Kagerplassen en het Braassemmermeer richting Alphen aan den Rijn, en via de Rijn weer naar Leiden en vanaf de Kagerplassen door naar Lisse.
Voor het natje en het droogje werd goed gezorgd, door de leuke begeleiders.

Met 101 deelnemers, 16 begeleiders, muziek en 2 gasten kunnen we terugkijken op een fantastische dag (voor ons had deze dag een 9+), het kon niet beter!
Om 15.00 uur meerde rederij van Hulst weer af bij de brug in Lisse en ging iedereen weer blij van boord: "Dag Piet, volgend jaar weer", zo leuk vonden de deelnemers het.
Met dank aan de harddraverijvereniging Lisse, die dit voor ons mogelijk maakt.