Copyright 2017 by Stichting De Zevensprong    All Rights reserved    E-Mail: webmasterzevensprong@ziggo.nl

Nationale Special Olympics Heerenveen 13 t/m 15 juni 2014
Van 13 tot en met 15 juni 2014 vonden de Nationale Special Olympics plaats in Heerenveen. Een grote delegatie van de wedstrijd zwemploeg van De Zevensprong was daar ook bij aanwezig.
Een groot deel van de deelnemers en begeleiders van De Zevensprong ging op vrijdag met de bus naar Heerenveen. 's Avonds begon het evenement met een openingsceremonie in het Abe Lenstra stadion en na het afleggen van de eed werd een echte Olympische vlam ontstoken. Een groot aantal deelnemers en begeleiders slliepen in een tentenkamp opgezet naast het Abe Lenstra Stadion en het ontbijt en diner werden genuttigd in het stadion.
Zaterdag 14 juni waren de kwalificatie wedstrijden voor de zwemmers, waarna 's avonds een leuke feestavond volgde.
Op zondag 15 juni werden de finalewedstrijden gezwommen. De zwemmers van De Zevensprong konden zich heel goed meten met de andere toppers en verlieten het zwembad met veel eremetaal en vaantjes. Zondagavond ging iedereen, na de sluitingsceremonie te hebben bijgewoond, goed gemutst met de bus op weg naar huis. Onderweg nog een tussenstop voor het afsluitende diner en een toen zat een fantastisch en geslaagd weekend erop.